Thursday, February 18, 2021

Black Label Society - Catacombs of the Black Vatican (2014)

 

Ήταν η εποχή που είχα πορωθεί με τη σειρά Sons of Anarchy κι ήθελα να βάλω στις μουσικές μου επιλογές λίγη νότια stonerιά. Ρωτάω κάτι αλκοολικούς φίλους που έχω, μου λένε θα ξεκινήσεις με τον Zakk Wylde και τους Black Label Society. Πάω στο δισκάδικο, και δεν ήξερα τι να αγοράσω γιατί είναι και δραστήριος ο μούσιας - κάθε δύο χρόνια δίσκο. Βλέπω τα κρανία στο εξώφυλλο και την ονομασία Catacombs of the Black Vatican - τίτλος γάντι για μισανθρωπική unholy black κυκλοφορία - και τον τσιμπάω.


Σαν σχετικά άσχετος με το ιδίωμα, μπορώ να πω πως γούσταρα αρκετά. Όμορφες southern ροκιές με τον Wylde να κεντάει στην κιθάρα, εναλλαγές μελαγχολίας και ρεμπελοέξαρσης και γκρουβάτες καταστάσεις.


Η πρώτη μου επαφή με τους Black Label Society ήταν γουστόζικη. Δεν πρόκειται να αρχίσω να φοράω αμάνικο με σημαία του νότου, ούτε να υψώνω ποτήρια μπύρας στην υγειά του Trump, αλλά έναν ακόμη δίσκο θα τον τσιμπήσω στο μέλλον.


Το LP της συλλογής μου είναι limited και συνοδευόταν με 7ίντσο με δύο bonus κομμάτια.

No comments:

Post a Comment