Wednesday, February 24, 2021

Nemedian Chronicles - Demo (2020)

 

Στο forum Forgotten Scroll στο αντίστοιχο νήμα για την demo κυκλοφορία, τα λόγια του @Aphelian μου τράβηξαν αμέσως το ενδιαφέρον.

Ο τραγουδιστης ενας μικρος Hansi απο το Batallions, μου αρεσε!

Βάζω να παίξει το YouTube link του The Song of Red Sonja κι επιβεβαίωσα τα λεγόμενα του συμφορουμίτη. Ο Alexandre Duffau όντως φέρνει κάπως στον νεανικό Hansi Kürsch των δύο πρώτων άλμπουμ (με μία δόση Γαλλικής βλαχιάς), γεγονός που μου έφερε αναμνήσεις και προκάλεσε συγκινήσεις.


Αμέσως επικοινώνησα με την μπάντα σε άπταιστα Γαλλικά που έχω μαθητεύσει χρόνια τώρα στα Ελληνικά γήπεδα (ρε μ*#$%#%"να, στείλτε το γ#$)(@#@!@#νο demo μη σας γ@#@@!@$$σω), για να μου στείλουν μία κόπια από το demo τους. Μάλιστα το έπαιξα και φανατικός οπαδός τους μήπως και μου το στείλουν τσάμπα (γύφτουλας mode), αλλά δεν το έχαψαν. Το πλήρωσα σε κανονική τιμή, αλλά χαλάλι τους. Άτομα που αγαπούν τον μουσκουλάτο πρότυπο ήρωα του Robert Howard και τους βάρδους από το Krefeld, είναι αδέρφια.


Το demo στα τέσσερα κομμάτια του αποπνέει μία νοσταλγία βγαλμένη από αθώες όμορφες εποχές, στις ήρεμες μελαγχολικές στιγμές του (Born on Battlefield), όταν αποφασίζουν να τα χώσουν (The Thing in the Crypt) ή όταν το πάνε για epic song (The Song of Red Sonja). Αυτή η νοσταλγία σώζει κάπως την (γιούργια στα παλιούργια) παραγωγή κι εκτέλεση (ok, demo είναι αλλά έχουμε 2020).

No comments:

Post a Comment