Thursday, February 18, 2021

Timo Tolkki's Avalon - Angels of the Apocalypse (2014)

 

Από τα πιο ανούσια, βαρετά, τεμπέλικα κακογραμμένα άλμπουμ που έχω στη συλλογή μου. Συμφωνικό power που με συνθέτη, στιχουργό, παραγωγό τον απόλυτα συμπαθή στρατόσαυρό Tolkki κι ένα σωρό mainstream ονόματα της power metal σκηνής που μάζεψε η Frontiers. Έχει φάει ban από το cd player του αυτοκινήτου μου αφού υπάρχει κίνδυνος να αποκοιμηθώ στο τιμόνι.


Όσες φορές κι αν άκουσα το άλμπουμ, πραγματικά δυσκολεύομαι να βρω έστω κι ένα συμπαθητικό κομμάτι και το πιο απογοητευτικό είναι τις ερμηνείες των συμμετεχόντων Lione, Floor Jansen, DeFeis (όχι ότι είχα κάποια προσδοκία εδώ με βάση τα τελευταία δείγματα), ο Zak Stevens (κι εσύ ρε Ζαχαρία;), τις βρίσκω τραγικές (με εξαίρεση ίσως την Simons αλλά klein mein...)


Παρά την απογοήτευσή μου με το Angels of the Apocalypse, η αξία του Timo Tolkki δεν αλλάζει στη συνείδησή μου, αλλά ρε διάολε τόσοι φτασμένοι καλλιτέχνες μαζί, χρήματα ξεπλένανε στη Frontiers με αυτό το δίσκο;

No comments:

Post a Comment