Monday, April 22, 2024

Wishbone Ash - Argus (1972)


 Γρίφος για δυνατούς λύτες. Τι είναι εκείνο που στην αρχή μίας σχέσης είναι εύκολο κι όσο προχωράει ο χρόνος γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Απάντηση: δώρο γενεθλίων/Χριστουγέννων από τη γυναίκα για το σύζυγό της. Ομολογώ πως στην αρχή της σχέσης μας, η Ιρλανδέζα της καρδιάς μου ένοιωθε απόλυτη ικανοποίηση για τις επιλογές της. Αν ένοιωθε επίσης ικανοποίηση για την επιλογή της να με παντρευτεί, ειδικά όταν με βλέπει να ξενυχτώ βάφοντας φιγούρες Warhammer και να ακούω Bolt Thrower, δεν το γνωρίζω.


Κάθε χρονιά, το επίπεδο δυσκολίας ανέβαινε (κυρίως για εκείνη). Εγώ την έβγαζα καθαρή εναλλάσσοντας τις επιλογές, γουστόζικα ποιοτικά ρούχα|εξόρμηση σε μαγευτικό ξενοδοχείο|δείπνο σε ακριβό εστιατόριο με κυριλέδες. Εκείνη όμως είχε το βάρος να πρωτοτυπήσει μεταξύ των αγαπημένων μου χόμπι και δεν ήταν εύκολο. Είχε σταματήσει να αγοράζει δίσκους από αγαπημένα μου συγκροτήματα, με το φόβο μην είχα ήδη προπαραγγείλει το άλμπουμ που θα έπαιραν ως δώρο. Παρόμοια φάση με βιβλία, επιτραπέζια παιχνίδια, videogames (αυτό δεν το κατείχε ούτως ή άλλως). Στα ρούχα είμαι περίεργος, ενώ εισιτήρια για συναυλίες ή αθλητικά γεγονότα τα αγόραζα συνήθως την ημέρα κυκλοφορίας.


Αντιλαμβανόμενος τους περιορισμούς, μία χρονιά θέλησα να τη βοηθήσω και να μετατρέψω σε παιχνίδι την αναζήτηση επιλογής δώρου Χριστουγέννων. Τις έδωσα κάποια clues για έναν κλασσικό δίσκο που θα ήθελα να αποχτήσω σε βινύλιο (αν ήταν δυνατόν). Επινόησα ένα μίνι σπιτικό κυνήγι θησαυρού, στο οποίο είχα βάλει μέσα και σεξ (επιβάλλεται), ώστε να καταλήξει στο μαγικό χαρτί που περιείχε τα παρακάτω:


α. "Με βρίσκεις σε πειρατικές ιστορίες, στο πιάτο με το φαγητό, μέσα στο σώμα σου."

β. "Όταν πέφτει ένα αστέρι, όταν σβήνεις ένα κερί, όταν κλείνεις τα μάτια."

γ. "Υπηρετώ τους θεούς, ποτέ δεν κοιμάμαι κι από εδώ ψηλά βλέπω και προστατεύω τα πάντα."


Τι το ήθελα να αναφέρω τις πειρατικές ιστορίες. Κόλλησε στο μυαλό της συζύγου μου πως θέλω δίσκο των Running Wild. Είχε αρχίσει να ξεψαχνίζει τις κυκλοφορίες τους να βρει κάποιο άλμπουμ με τραγούδι για προστάτη των θεών κι ευχές. Έφθασε κοντά στο να μου αγοράσει το Shadowmaker, μιας και διαπίστωσε πως λείπει από τη δισκοθήκη μου αυτό το σκουπίδι.


Είχε λίγο απελπιστεί, οπότε μετά από σεξ (ξανά), μου εκμυστηρεύτηκε πως ήταν λίγο δύσκολα τα πράγματα κι επειδή ήθελε να σιγουρευτεί πως θα είμαι χαρούμενος με το δώρο μου, να της πω ποιον δίσκο θέλω κι εκείνη θα φροντίσει να μου τον πάρει. Ήταν μία από τις σπάνιες περιπτώσεις που είχα διαπραγματευτικό χαρτί στα χέρια μου, οπότε δεν το άφησα ανεκμετάλλευτο. Έθεσα έναν όρο πως θα της αποκαλύψω ποιο άλμπουμ θέλω, αλλά θα πρέπει να συνοδευτεί με βαρβάτο επιτραπέζιο παιχνίδι και συγκεκριμένα το Gloomhaven. Η αλήθεια είναι ότι το παραγάμησα λίγο και δεν άργησαν να γευτώ τις συνέπειες.


Το Argus δεν μπόρεσε να το βρει σε βινύλιο (λίγο κουλό αλλά την πιστεύω) και το Gloomhaven ήταν out of print. Οπότε έλαβα την remastered έκδοση της δισκάρας των Wishbone Ash που περιέχει και το EP Live From Memphis, ενώ αντί του Gloomhaven έλαβα το strategy board game Dune της Gale Force Nine. Να πω ότι είχα παράπονο, θα πω ψέματα. Εξαιρετικές επιλογές, φοβερός συνδυασμός να παίζεις Dune με τους ύμνους του Argus και μετά σεξ.

No comments:

Post a Comment