Wednesday, November 3, 2021

Angra - Rebirth (2001)


 "Χάκο, είσαι πολύ για τον πούτσο", είπα στον Περβανίδη ένα βράδυ Σαββάτου, έξω από την τουαλέτα του Τέξας. Αυτός έβγαινε από το μέρος, εγώ περίμενα να μπω στο μέρος, μεθυσμένος περισσότερο από αυτό που αντέχω (με την πρώτη μπύρα είμαι ήδη γκολ) και το Nova Era να παίζει στα ηχεία του μαγαζιού. Από την κατανάλωση αλκοόλ μετά βίας μπορούσα να σταθώ όρθιος, δεν είχα πλήρη αντίληψη των πραγμάτων, ήταν κι η φωνή του Edu Falaschi να τραγουδάει για την ανάσταση των αγγέλων στην Nova εποχή, ήρθε η κακιά στιγμή. Ο λόγος που της μπούρδας που πέταξα στον συμπαθέστατο Χάκο (πραγματικά τι hate έχει φάει αυτός ο άνθρωπος χωρίς λόγο), ήταν η εμμονή μου με το πρώιμο forum του rocking όπου ο Περβανίδης άκουγε τα σωριανά του, από το πρωί μέχρι το βράδυ, με την έκφραση που χρησιμοποίησα να κυριαρχεί. Κοινώς, είπα την πρώτη μπούρδα που ήρθε στο μεθυσμένο μυαλό μου, μία άκυρη στιγμή που το σώμα μου έλεγε "η φούσκα έχει γεμίσει", με μουσική υπόκρουση Angra.


Από τον Χάκο δεν υπήρχε αντίδραση (εκτός κι αν έφαγα ξύλο και δεν το θυμάμαι), είτε γιατί δεν με άκουσε καθαρά, είτε γιατί δεν τον ενδιέφερε, δεν έχω ιδέα. Ευτυχώς κιόλας γιατί ήταν (ακόμη είναι) ολόκληρος γομάρις κι εγώ ίσα που στεκόμουν όρθιος. Ντέφι, ξεντέφι, μου έχει αποτυπωθεί η όλη σκηνή στη μνήμη και νομίζω η σύνδεση με το συγκεκριμένο κομμάτι είναι καταλύτης.


Το παράδοξο είναι πως το ατυχές παραπάνω γεγονός είναι ότι με συνδέει περισσότερο με το Rebirth. Γιατί το άλμπουμ, δεν μου αρέσει. Θα έπρεπε να μου αρέσει, γενικώς γουστάρω το ψαγμένο power/prog των Angra, αλλά το Rebirth μου βγάζει μία αδιαφορία κι αδυναμία να δεθώ μαζί του. Κι έχει πάρει (και παίρνει) αρκετές ακροάσεις. Δεν νομίζω πως η μετάβαση της φωνής, Matos σε Falaschi να έπαιξε κάποιο ρόλο, φωνάρες κι οι δύο. Παρα-είναι "φωτεινό", δεν έχει τον αινιγματικό χαρακτήρα που αγάπησα στο Fireworks ή την αμεσότητα των πρώτων άλμπουμ, δεν μπορώ να εντοπίσω που οφείλεται η μη έλξη.


Αντικειμενικά περιέχει καλή μουσική, Nova Era, Millennium Sun, Heroes of Sand, είναι δυνατές συνθέσεις αλλά και τα υπόλοιπα κομμάτια του άλμπουμ έχουν απήχηση στους φαν του συγκροτήματος. Ίσως η παραγωγή του Dennis Ward δεν βγάζει το αποτέλεσμα που έδινε ο Sascha Paeth (respect στον γίγαντα), ελπίζω κάποια στιγμή να αλλάξω γνώμη γιατί οι Angra είναι δύναμη.


Μέχρι τότε θα θυμάμαι το περιστατικό και Χάκο, αν ποτέ διαβάσεις το ταπεινό μου blog, sorry ρε ψηλέ, τύφλα ήμουν.

No comments:

Post a Comment